Iedereen heeft weleens advies gekregen, of een plan ontvangen, waar ze over twijfelde. Wellicht was het een onverklaarbaar onderbuik gevoel, of juist een rationele beredenering. Wat doe je als je dit advies hebt ontvangen van een professional, een specialist binnen zijn vakgebied? Wie ben jij om hier tegenin te gaan?
Financieel advies van een onafhankelijk bureau
Een second opinion is altijd een goed idee!
Wij zeggen: het is altijd goed om te twijfelen! Volg hierin dan ook je gevoel. Want, ook de beste professionals kunnen er soms naast zitten. Jarenlange ervaring helpt enorm in de algemene kwaliteit en service bij bedrijf- en adviesvoering, maar is geen garantie op het beste advies voor jouw persoonlijke situatie.
Om deze reden zijn wij groot voorstander van het vragen naar, en verlenen van, een second opinion. Een tweede oordeel, een tweede paar ogen die meekijken naar een vraagstuk of probleem. Dit geeft geruststelling en vergroot de garantie dat je uiteindelijk de juiste (financiële) beslissing kunt maken.
Binnen alle disciplines kunnen wij, voor een vast bedrag, een beoordeling geven van een uitgebracht advies van een derde partij. Dit tarief geldt voor alle disciplines. Of het nu om hypotheken, verzekeringen, pensioen, vermogensvorming, belastingaangifte, boekhouding of de start van een onderneming gaat. Bij KR Financieel Advies kijken we vanuit een andere invalshoek. Wij houden alle mogelijke opties tegen het licht en geven hierbij onafhankelijk advies.
Ervaringen
Op maat, zorgvuldig, daadkrachtig en sympathiek.
Na rentevaste periode kreeg ik een bijzonder hoge vervolgrente. De optie was oversluiten maar dat was gezien de huidige financiële situatie nog maar zeer de vraag of dat zou lukken. Er is in mijn ogen alles aan gedaan om het voor elkaar te krijgen. Het was een bijzonder aangename samenwerking met een mooi resultaat.
Joost van de B., manager
Toegankelijk, betrokken en servicegericht
Prettig om bij het kopen van mijn eerste huis overzichtelijk advies te krijgen, en het gevoel dat ik er niet alleen voor stond in die hoeveelheid onbekende informatie. Dat neemt een hoop zorg weg.
Marieke J., marketing manager